14 Ekim 2012 Pazar

İFW ardından...

Kurumsal hayatın bir parçası olan bünyem hafta içi izin alıp Istanbul Fashion week'e gitmeyi beceremese de :) sosyal medya sayesinde bu güzel zamanları takip etme şansım oldu.

Bu işi yapmasam modanın bir ucundan tutardım diye düşündüm, ama sonra blog yazmaya, kendimce kombinler yapmaya ve arkadaşlarıma zaman zaman verdiğim iki satır tavsiyelere devam etmeye karar verdim.

İşte bir kaç tespitim;

Bu sene Gamze Saraçoğlu'nun nispeten bir hayal kırıklığı yaşadığını hissettik. İşin garibi kimse "biraz daha iyi olabilirdi" demedi ona ama, twitter ratingleri yalan söylemez, o etkiyi yaratamadı. Ama biliyoruz ki onda bir güç var...

Zeynep Tosun ortalığı kasıp kavurdu. Önde bitirdi diyebiliriz. Çok giyilebilir bulmadım belki..O parçaları ofise giysem bana ne derler bilmem?

En sevdiğim Simay Bülbül ve Elif Cığızoğlu idi...(fotoğraflar; markafoni ve Nil Ertürk'ten)

Elif Cığızoğlu'nın aşağıdaki tasarımına bayıldım..Modayla matematiğin, asaletin kucaklaşması olmuş...Mankene de gerçekten çok yakışmış.


Bu da yandan görünüşü..en sağdaki.


Ve Simay Bülbül...Kıvrımlar, derinin dansı, beyazın şeffaflığı. Harika!


Kıvrımlar ve desenler. Olağanüstü...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder