4 Aralık 2011 Pazar

Güzel izmir...

İki gündür İzmir’deyim..Güzel bir şehir burası, denizi olan, enerjisi olan, sakin ama genç bir şehir sanki.
Ablamız doğum yapacak, bu yüzden heyecanlı ve umutlu bir bekleyiş içindeyken bugün zaman çalıp Bostanlı İskelesi’nin oradaki Deniz Park Cafe’ye gitme fırsatı bulduk. Güneş güzel, deniz huzurlu, ortam ailecek neşeliydi. Ben de tabi boş durmadım.




Hemen kaptığım bir Home Art dergisiyle esinlendim. Aşağıda güzel ipuçları bulabilirsiniz. Özellikle telefon kulübesi şeklindeki vitrini kim istemez ki? Evler için bir arzu nesnesi kendisi.


Cappucinomun içindeki kalbi bozmadan içmeye çalıştım, bir yerden sonra bozuldu ama olsun. Lezizdi.
Çocuklar gibi şendik, güzel bir pazar gününün tadını çıkardık.

1 yorum:

  1. vitrine bayıldım resmen... ben de istiyorum!!! keyifli bi haftasonu ve haftabaşı geçirmene sevindim canım :)

    YanıtlaSil