7 Aralık 2011 Çarşamba

Hayır, taksime gidemezsin :)

Bugün akşam Taksim'e gitmek istediğim bir gündü. Hani bir iki pasaj gezmek, belki bir kahve içmek, bir kaç kitaba bakmak, o hep istediğim çizgisiz kalın kapaklı defteri aramak, sahaflara bakınmak, vs...

Ama olmadı, çünkü neden? Artık hepimiz toplantı davetleriyle, gecikme-erken gelmelerle, ötemelerle, önceden belirlenmiş organizasyonlar ile yaşıyoruz. Spontan programlar yapabildiğimiz dönemler malesef geride kaldı. Bu benim için de geçerli...Dolayısıyla yalnız gitmek istemiyorsam bugün akşam program yapamadım kendime...

Yine de spontan programlar benim için her zaman daha zevkli.

Yarın Alpay Erdem'in gösterisine gitmek niyetiyle kocam tarafından kandırıldım. Bakalım yarına Allah kerim...

Oysa ki şık olmak için uğraşmıştım da :)

Etek H&M'in geçen seneki sonbahar kış koleksiyonundan...Hayranım kendisine.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder