12 Kasım 2011 Cumartesi

Bana yeşil parkamı verin, gerisini boşverin...

Bildiğiniz gibi son sezonda yeşil parka çok moda oldu. Özellikle farklı tarzları bir arada göstermek isteyen bir çok kişinin tercihi olan bu parçalar, İpekyol (700 TL olan fiyatına buradan yorum yapamasam da :) ), Marks & Spencer, H&M gibi markalarda olmasının yanında bir çok ihraç fazlası noktada da karşımıza çıkıyor.
Soğuk kış günleri yaklaşırken, biraz korunmak biraz da modaya uymak adına :) Mango'ya bir uğrayışımızda aldık bu parkayı bana. Aslında J.'nin hediyesi oldu bana.
İlk kez de bugün giyme fırsatı buldum, giyer giymez de fotoğrafladım tabi. Sabah sabah saç ve makyaj konusundaki iddaasızlığımı parkam için gösteremeyeceğim :)
Sıcak, su geçirmez ve bir "sol" sertliğinde...
Marttaki Amsterdam gezimize kadar da boool bol giyeceğim kesin...
Soğuk günlerin tadını çıkarmanız dileğiyle!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder