5 Kasım 2011 Cumartesi

Hatayda hayat var...

Geçtiğimiz haftasonu J ile birlikte Hatay'a doğru yola çıktık..Hem aile ziyareti, hem tadım, hem de bol bol gezme şansı diyerek heyecanlı bir yolculuk geçirdik.

Hatay'ın vazgeçilmezlerinden bir tanesi sunduğu müthiş lezzetler..Künefe, kebap, mezeler..Hepsi birbirinden güzel. İnsan yemeden duramıyor! Künefe için Hatay merkezde Harika Künefe'nin üzerine tanımam, Harbiye'deki Kule Restaurant'ın manzarası ve ambiansı çok güzel, yemeklerinin görüntüsünü gördim sadece yemek yemedim, ama künefesini yeniden tercih etmem...

Mozaik müzesi, St. Pietro Müzesi ise kültürel miraslarından...Onlara da uğramadan etmedik tabii. Her gidenin görmesi gerekir. Ben mozaiklerin nasıl yapıldığını çözmeye çalıştıysam da, en sonunda güzel yapmışlar deyip sustum :)

Otantik bir şey bulup alamadım ne yazık ki, ipek işlerinin meşhur olduğu söylense de.

Asi Dizisi'nin çekildiği yerlerden manzaraları da size buradan gönderiyorum.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder